آموزش خصوصی و گروهی تنیس+وسایل مورد نیاز

آموزش خصوصی و گروهی تنیس+وسایل مورد نیاز

آموزش خصوصی و گروهی تنیس+وسایل مورد نیاز

با سلام خیلی از دوستان سوال می کنن که برای آموزش تنیس باید از کجا شروع کنیم. ما اینجا یک مقاله ی کوچیکی براتون آماده کردیم که در عرض 3 دقیقه خوندش تمام اطلاعات لازم رو بدست میارین.

 

آموزش خصوصی

 گام اول برای آموزش تنیس انتخاب مربی هست. شما ابتدا مربی تون را انتخاب می کنین. سپس هماهنگی های لازم جهت انتخاب تایم کلاستون رو باهاشون انجام میدین. سپس دز کلاس ها شرکت می کنین.شاید بپرسین که چند جلسه آموزش لازمه تا تنیس رو کامل یاد بگیرین؟ بیاد خدممتون عرض کنم که همش به استعداد خودتون بستگی داره . اینکه ورزشکار باشین و هماهنگی عصب و عضله رو داشته باشین بهتون تو یادگیری هرچی سریعتر تنیس خیلی کمک خواهد کرد.البته از این نکته نباید غافل شد که داشتن تمرین به صورت منظم می تونه شما رو تو این ورزش حرفه ای کنه.

 

هزینه

هر مربی با مربی دیگه قیمتش متفاوت هست و شما می تونین تو رنج قیمت 150/000 الی 220/000 تومان مربی های خوبی رو پیدا کنین.( امروز که این مقاله نوشته می شه 1400/6/28 هست )

 

آموزش گروهی

در آموزش گروهی شما در قالب کلاس های آکادمی قرار میگیرین و با افرادی که هم سطح خودتون ،هستن معمولا در کلاس های 2 الی 3 ساعته ، 2 الی 3 روز در هفته، تمرین می کنین.

 

هزینه

هزینه ی کلاس های گروهی پایین تر هست و تو رنج قیمت 50/000 الی 80/000 تومان ، به ازای 1 ساعت، تو کلاس های گروهی شرکت کنین که پیشنهاد خیلی از بازیکن های مطرح شرکت در کلاس های گروهی هست.

 

................وسایل مورد نیاز................

شما برای شروع نه به راکت نیاز دازین نه به توپ تنیس. همه ی وسایل رو مربی در اختیارتون قرار می ده.فقط یک جفت کفش تنیس نیاز دارین که برای سلامت خودتون هست . اگر تهیه کفش تنیس براتون سخته می تونین از کفش های رانینگی استفاده کنین که کفش صاف باشه .پس از این بابت نگرانی نداشته باشین.

هرچند بعد از گذشت مدتی خودتون احساس می کنین که به راکتی نیازدارین که مناسب سبک بازی خودتون باشه و با علاقه دنبال خرید راکت میرین. در مورد کفش هم همینطور.

 

 

خانه تنیس شایان مفتخر است که بهترین مربی های آقا و خانم استان رو دور هم جمع کرده تا در خدمت شما عزیزان باشیم.

امیدوارم که این مقاله ابهامات شما رو تا حد زیادی رفع کرده باشه.

 

 

خانه تنیس شایان